Nákupy VI.+ Vánoční dary,dary, dary...

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK VŠEM!

Nestihla jsem Vánoce a celý vánoční čas....ale aspoň toto se mi povedlo. 
Proč jsem to všechno nestíhala a vynechala mou oblíbenou činnost? 
Je to ONA, kdo mi zabral většinu volného čas....


A musíte sami uznat..že za to stojí!!!

Ale ...zpět k nákupům a darům :-)



Je fakt, že ona sama - Elí, byla velkým dárkem, který jsme si doma nadělili navzájem. Takže na řadě byly ony milované maličkosti, které prostě na Vánocích miluju nejvíc. Což mi připomíná...že letos jsem nedostala PONOŽKY!!!! BOŽE.... teď jsem si to uvědomila....tak to je katastrofa....
Ne že bych na tom nějak lpěla, a dostala málo dárků, ale přece jenom..toto se mi snad ještě nestalo!

No, než to rozdýchám, podělím se s vámi o drobnosti, které nás provázely těmi nejúžasnějšími dny v měsíci...


OOOO Ano, mandlové mléčko. Zakoupila jsem ho v Globusu ve slevě, samozřejmě. Vyšlo mě na 40 Kč. A musím říct, že více mi chutnalo špaldové mléko/nápoj. I když..po mandlích chutnalo jemně, nebylo moc výrazné, jako to domácí...

Ale za to banánové mlíčko stálo za to. Dala jsem si ho k snídani s koláčkem od Dr. Oetkera...ano nic zdravého, ale chtěla jsem ho zkusit. Dobrota to byla veliká a já jsem si moc pochutnala. /snídala jsem v posteli/ Juhůůůů.

Další dobrotu jsem si pořídila taky v Globusu asi za 25 Kč. Nevím to teď přesně. Jsou to olivy s olivovým olejem a citrónovou šťávou. Je jich více druhů. Chutnala jsem je skoro všechny. Tyto jsou moc dobré, ale přece jen ta šťáva je tam dost znát a pár jich opravdu stačí. Ale jako chuťovka do salátu, nebo jen tak...stojí to za zkoušku!

                             Od kamarádů/Ježíšků, jsme dostali sadu na přípravu Fondue...určitě i poznáváte i obchod, ve kterém to bylo zakoupeno. Můj milovaný Lidl. V sadě je miska, stojan na misku i svíčka, 4 vidličky s barevným označením a balíček hořké čokolády. Oooooo. Dneska přijdou na Silvestra k nám, tak bude ovocné fondue. Mňam, mňam, mňam...jak na nový rok.... JO JO JO !!!

Pod stromečkem jsem toho našla dost...Ale radost mi vážně udělalo všechno, i ty nejmenší drobnosti.



Vánoční mixit...KONEČNĚ, jsem dostala vánoční tubs i s hřejivým a voňavým vnitřkem. Voní po skořici a chutná výtečně. Dávám si ho teď ráno pravidelně s mlékem a rozmixovaným banánem a nemůžu se nabažit. Už v noci se těším na ráno!
Burákové máslo v prášku. 
To jsem ochutnala jen asi na lžičce...zkusila jsem si to jen v rychlosti namíchat. Neměla jsem ještě možnost si ho správně vychutnat a užít. Ale..chutná opravdu skvěle. Je to čistá, lahodná chuť mletých arašídů. Navíc, to má o dost méně tuku....takže, WHY NOT? ..

No a do třetice, snídaňová směs s ječmenem a banánem. Bohužel, tu jsem ještě ani neotevřela. Od štědrého dne jsme pořád někde v pohybu, takže to nechávám až na leden a na můj normální režim. Kdy začnu konečně chodit cvičit, cvičit psa..a jíst NORMÁLNĚ!. 

Od maminky/Ježíška jsem dostala toto úžasné sušené ovoce. Jsou to sušená a neslazená/nesiřená jablka a hrušky!! ÚŽASNÉ! Krásně voní a těším se, až si je dám. 
No a zase ta maminka! TOHLE jsou podle mě ty NEJLEPŠEJŠÍ SUŠENÉ ŠVESTKY NA SVĚTĚ! Opravdu, jsou tak měkounké, šťavnaté a plné chuti. Ne jako některé vysušené, tvrdé podrážky. Opravdu stojí za to. Ani nevím, jestli jsou slazené nebo ne...ale u těchto švestiček je mi to opravdu silně jedno. O vánocích je to jediné období, kdy tyhle švestky jím a vzhledem k tomu, že loni jsem je vynechala..letos si to užívám dvojnásob! Mlask....


Pražené kakaové boby jsem ochutnala už od Zajíců z krabice. Jsou moc dobré. Aromatické a do kaší se hodí náramně. Jsem ráda, že mě Ježíšek tak dobře zná a ví, na čem si opravdu ráda pochutnám. 

A to je pro dnešek vše přátelé....Tadi dádi dádi dáááá!
Už se chystáte na Silvestra? Šampíčko vychlazené, jednohubky se připravují? Nebo alespoň pomazánky a tak? U nás je klid...sedíme, koukáme na Kaisera a Lábuse. 
Tento svátek nás moc nebere. Vlastně, nikdy jsem moc neslavila. 
Sejdeme se s přáteli u nás, dáme si dobré papů, hrajeme hry typu Activity, Alias, Scrable...popíjíme a o půlnoci vyběhneme ven s šampusem.. To je celé. 

Žádné větší akce se u nás nekonají. Jak to máte vy? 

Každopádně Vám všem přeji z celého srdce hodně zdraví a štěstí do nového roku, ať se Vám splní všechny Vaše sny....Mějte u sebe své blízké, straňte se těm, kteří za to nestojí a užívejte života!

Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky