Nákupy zas a znova

Je to tak...

Nakupování jídla je má vášeň. Baví mě sledovat, co je nového, dobrého, zdravého, prospěšného, trošku snad i hříšného a vůbec, cokoli, čím s i můžu zlepšit den a náladu.

Oblečení nakupuji jednou ročně. Např. minulý týden jsem měla jasný úkol - boty na hory. Čas strávený v obchodě? 10 minut. Včetně vyzkoušení si jednoho páru bot, pokec o jeho kvalitě s prodavačem, zaplacením a odchodem. YES!
Nábytek? První sedačka - vyzkoušet, ano, líbí, pohodlná - zabalit prosím.

Zdravá výživa? I hodina je málo...

Co Vy? Nakupujete jídlo? Utrácíte? 



Kokosové chipsy - Mladý kokos:

TO jako fakt? Miluju společnost Mladý kokos. Jejich kokosy a kokosový mlíko je perfektní, ale toto jsem ještě nežrala, fakt. Zkusila jsem tyhle s příchutí slaný karamel a mlaskala tak, že se šéf na mě díval, jako bych mu něco ukradla. Opravdu, moc dobrá záležitost. Ještě jsou malinové a uzené. Ty malinové mě fakt nechávají chladnou. Nevím, proč by měl být kokos cítit po malině, ale za to ty uzené, a ně přijde řada, to si pište. 
Pytlíček stojí 39 Kč. Což je asi jediná nemilá věc. Na tu gramáž /25g/ to je celkem pecka cena. ale jednou za čas fakt nevykrvácím, takže proč ne.


HEAT NUTRAMINO:

Tyhle nápoje jsem Vám představila už jednou zde. Jsou to energeťáky, tento je navíc obohacený o BCAA, což jsem využila po fitku. Byla jsem unavená, vyčerpaná a šla do práce, takže jsem potřebovala kopanec do ...hlavy. A v našem fitku měli tenhle nový, který jsem jště neměla, tak jsem ochutnala. 
Vychlazený chutnal skvěle a pomohl mi překonat krizi, jak energetickou tak i hladovou, protože mě čekala ještě cesta do práce, takže záchrana super!
Směs ořechů a goji - LIDL:

Tenhle malý pytlíček jsem si koupila u kasy v Lidlu, a pak zase a ještě jednou, pro jistotu. Zatím tedy tahle kombinace, mají jich ještě více, hlavně spíš s ovocem a tak. Mě víc baví toto, kde jsou různé semínka, arašídy a slazené kousíčky mandlí. A pak teda GOJI. 

Sem tam si to sypnu na jídlo ale většinou jen na ruku, když nestíhám jíst.


Arašídové máslo v prášku - My protein:

Vždycky jsem používala klasickou a tradiční PB2, ta mi příjde, že celkem navyšuje cenu, kdysi mě vyšla na 200 Kč, teď už to šplhá cca k 260 Kč. Měla jsem teď zbyteček Nuts N more arašídového másla v prášku s kakaem. Bylo super, na mě teda sladší, ale bylo to super duper. Nicméně opravdu teď dosypávám zbytky, takže jsem si pořídila tohle. Přímo na stránkách myprotein tady. 
180 g vyšlo na 195 Kč. Což když porovnám s PB2, tak je to příjemné.

Máslo má stejně jako PB2 i to Nuts N More, snížený obsah tuku (a to o celých 70%!!!#nekupto). 

Vitamíny - klouby:

Nejsem žádný desetibojař, ani vzpěračka. Nezvedám pecky jako Vy, dámy ke kterým vzhlížím. Ale i mě se stane, že mě pobolívají klouby, namožené kolena, svaly, kotníky (hory, miluji Vás). Navíc, po zkušenostech s mými posledními zraněními (utržený hamstring, zlomený loket) jsem si řekla, že bych přece jen mohla těm mým kloubům pomoci a trošku je víc podpořit. Přece jen, budu je ještě potřebovat, a tak jsem na pár doporučení zakoupila tyto vitamíny. 
Jedná se o Glukosamin, což je hlavní složka chrupavek. V balení je 120 tablet, bere se 1 denně. Takže mám aspoň na pár měsíců vystaráno. Snad to pomůže a bude to lepší.
Máte zkušenosti nebo tipy na něco lepšího? Sem s tím.

Uzené TOFU: 

Druhů TOFU je hodně. Opravdu jsou různé značky a dneska ho najdete, troufnu si říct, skoro v každém obchodě. Lidl, Kaufland, Albert, Penny, Globus, Billa, dokonce i Hruška mají ve svém sortimentu TOFU. 
Většinou to jsou natural a uzené, v některých řetězcích najdete i různě ochucené, např. bazalka, chilli, marinované, lahůdkové. 
Když skočíte někam do zdravé výživy, druhů je tam ještě víc. 
Se zeleninou, s mořskou řasou, česnekové. 

Za mě je ale tohle druhé nejlepší uzené tofu. Na první místo bych dala uzené tofu od firmy VETO. Má krásnou "kůrku", je tuhé a opravdu, když ho dáte třeba do těstovin, bramborových knedlíků, gulášovky, zelňačky, máte pocit, že je tam kus párku.
Tohle je taky super. Sunfood dělá vůbec dobré tofu a má asi nejvíc druhů. 

Veggie čevabčičí: 

Toto jsem objevila ve zdravé výživě v Ostravě. Jako vždy jsem nahlédla do koutku se slevněným zbožím. No a koukla jsem na toto. Padlo mi to do oka a jelikož hlad byl silnější než já, vzala jsem si to. Udělala jsem jen zeleninu a balení tohoto. No, zahučelo to do mě jako do Němci do krytu a najedla jsem se královsky. Moc dobré.
Jen mě trošku zarazilo, že když jsem to opékala na pánvi (na sucho), tak po opečení byla pánev mastná jako pr***. No ale ...nezabránilo mi to v tom, abych se nacpala. 

YES CHIPS: 

Moje láska č. 529897410. Tyhle chipsy z luštěnin jsou moji miláčkové. Jsou sice tvrdé a nejsou určitě pro babičky se zubní náhradou. Ale jsou děsně dobré, a doufám, že je to i alternativa k chipsům. Mám je ale jednou za 1/2 roku, takže...no stres. 
Jsou ve třech variantách: čočkové s Chilli (skvělé - ostré a výborné), tyto hráškové s česnekem a potom hrachové s mákem. 
Všechny jsou super. Balíček vyjde na 39 Kč. 

A to je vše, tadidadidadidáááá přátelé. 

Co vy? Jak to máte s utrácením?Máte z toho něco rádi? 

Krásný den.
Mirka

Komentáře

  1. Ahojky, děkuji za milý komentář u mne na blogu :) Mám to stejně jako ty, oblečení a boty, musí to být rychlovka, šup šup :) Ale s jídlem to mám naopak, mám ráda, když nakupuji sama, mám víc času se koukat a zkoumat :) JInak ty kokosové čipsy se slaným karamelem mám také vyhlídnutý, už je v záložkách, že ho musím objednat :D Jakože "musím", víš jak :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristi děkuji za milý komentář.
      Jinak teď o víkendu jsem měla možnost ochutnat ty kokosové chipsy uzené a ty jsou dobré...ale slaný karamel je u mě nejlepší. Ochutnej, pokud miluješ kokos. Je to jasná volba!

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky