Nákupy, AKTIN a hodování.

Hezký čtvrteční den Vám všem.

Mimo vánoční šílenství a všechno vánoční kolem, nakupuji. A co nejraději? Kromě vánočních dárků? No jídlo.
Nikde, v žádném jiném obchodě, nejsem schopná vydržet tak dlouho, jako je zdravá výživa nebo potraviny. Ano, smutné, ale je to tak. Viz. můj včerejší nákup kalhot, které bylo prostě nutné koupit, protože díry na zadku a sítko mezi nohama není nic moc (ostuda Mirko). Takže realita? Vpálila jsem do obchodu. Tzv. džegíny, kabinka, kontrola velikosti, narvat na sebe - ok sedí, cedulka, cena...OK, beru. Pokladna...

Trvalo to 10 minut i s frontou u kasy (lidi jsou šílení!).

No ale jídlo? Zdravá výživa? 20-30 minut klidně. Vydržela bych déle...ale ..čas jsou peníze! No ale když není čas někde šmejdit po svých, tak zavítám na e-shop.
Co jsem si koupila a kde?

Tohle je objev - na Veganských Vánocích v Olomouci, kam jsme se vydali minulý víkend, měli stánek i Sense COCO. No a když jsme viděli, že mají limitovanou vánoční edici, koupili jsme si ji. Sice to stálo 55 Kč, malý pytlík, ale stálo to za to!
Lahodmá chuť perníku a vanilky. 
Na NEJOGURT od NEMLEKA jsem si dělala zálusk ode dne, kdy vydaly tuto novinku. Těšila jsem a doufala, že budou na Veggie Vánocích. A byly tam! Vzala jsem si meruňkový a můžu říct...lepší NEjogurt jsem nikdy nejedla!
Žádná pachuť, žádný chemický ocásek, jemná textura...úžasné. Škoda té ceny...45 Kč za malou skleničku.  Ale chápu, suroviny něco stojí.
Celosemínkový chlebíček. Je to malá houska ze samých semínek. Zakoupená v Kauflandu. Původní cena byla okolo 30 Kč. Já koupila ve slevě za 20 Kč. Bylo to super!

Sojová majonéza. K tomu není co říct. Těším se na salátek, dělám ho během roku sem tam. Teď to bude vánoční jídlo. Mňam! 
Ve zdravé výživě (kam jsem se vetla náhodou...úplnou náhodou) jsem si koupila ve výprodeji tyto dva "jogurty". Jeden rýžový dezert s karobem. a jeden kokosový s příchutí banánu. Hele a ten kokosový? To byla LAHODA!!!! Jakože fakt. Stál cca 12 Kč ve slevě. 17 Kč původně, ale ta krémová konzistence. Pudink...výborný!


Na kuličky, o kterých jsem psala minule, jsem si pořídila datlovou pastu. 92 Kč/kilo. Je skvělá!

No a abych dotáhla kokosové kuličky k dokonalosti, koupila jsem si marcipánové sladidlo. Je boží. A úžasně voní. A ještě líp chutná!
Na zkoušku k televizi. Chipsy z Quinoi. Příchuť, kterou můj manžel miluje. Chilli a limetka. Tak uvidíme. On má Lays, já toto :-)

AKTIN.cz je podle mě jeden z nejlepšejších a mých nejoblíbenějších e-shopů s fitness a zdravou výživou. U hodně blogerek jsem viděla tento "kořenící" přípravek. Je to vlastně proteinové dochucovadlo. Příchuť Snickerdoodle.
Cena 215 Kč. což není nic extra, ale nekupuji si je denně a ...proč si neudělat radost. 
Toto teda není nic extra, jen chci tady demonstrovat precizní balení. Objednala jsem si 5 pudinků od Barebells a tady vidíte, jak je všechno pečlivě zabaleno. 


Miluju kokosové mlíko. Plechovka ale není DOST! A tak jsem si pořídila rovnou litr.  
Jak jsem již několikrát psala, tady na blogu najdete přímo recenzi na ně. Pudinky od Barebells jsou dokonalost! Ano...vím, cena je nechutná. 55 Kč/kelímek. Tady jsem pořídila za 52,- Mám ale v plánu s nimi kouzlit o Vánocích, tak jsem si je pořídila. 

Tak a co vy? nakupujete si dobroty? Dopřáváte si? Přeji krásný den.Vaše M.

Komentáře

Oblíbené příspěvky