Vánoční atmoška, tipy na nákupy/dárky?

Jsem nasáklá rolničkami až nechutně... Kape to ze mě ale já si to neskutečně užívám. 
Když mi zavoláte, ozve se Mariah Carey, že jediné, co k Vánocům potřebuje, jste právě Vy! To je přece víc než jasné. 
Doma piju čaj Magic moment a winter Time od Tekanee. Skořici si sypu snad i na toaletní papír (který jsem mimochodem pořídila se sněhovými vločkami, #diagnoza), k pečení a vařeni si pouštím vánoční písně, už jsme shlédli první filmy s touto tématikou..no a večer to u nás vypadá jak v Las Vegas. #světlaeverywhere.
Abych ale dala těm svátkům na chvíli pokoj (jasně Mirko, věříme ti), chci se s Vámi podělit o několik tipů na dárky/nákupy/jídlo/ochutnávky? Protože, toho není nikdy dost. 
Svíčky, manžel si nalil panáčka, nastrojili jsme strom a užívali si konečně volného dopoledne, což se nám dlouho nepodařilo. 
Koupila jsem si už dávno kaše JAPŮ. Tahle mě zaujala tou kombinací chutí. Levandule, mandle a rybíz? Krásně voní, když je horká a chutná moc fajn. Je trošku super si ji přisladit nebo do ní aspoň nakrájet nějaké ovoce, které kaši přisladí.   Do práce ideál. Nemusím pak ráno moc špekulovat, co si dám.
Jelikož mám toho nejlepšího Mikuláše na světě, mám krásný adventní kokosový kalendář. Všechno je od firmy Mladý kokos a já? Já jsem nadšená a natěšená na každé ránko. Tady jsou mé první dva dny v prosinci. Karamelová Kokotela, která čeká na svou chvíli a čerstvý mladý kokos. Vychlazený? Nejlepší přírodní redbull na světě!
Navíc, viděli jste jejich stránky? Kreativita neskutečná!
Koukněte na to...

Další počin Mikuláše - čekala jsem, že to budou kokosové chipsy, jak už jsme párkrát tady na blogu viděli, ale toto? Je to skutečně jako Jerky z masa. Ale kokosového masa, které se namarinuje, nakoření a lehce vysuší, Není to tedy křupavé ale je to děsně dobré. Zobala jsem to na dvě porce. Jen tak na chuť. Dovedu si to ale představit i v salátku nebo jako posypání nějakého thajského jídla. 

A tady verze čokoládové kokotelly. Složení? Delikátní, kokosová dužina, kokosový cukr, kakao (raw), kokosový olej.
Chuť? Nebeská...
Tady je kokotella s kakaem v akci. Alias, naše nedělní snídaně, kdy jsme byli doma a měli klídeček. Já ovesná kaše se skořicí a kokotellou, miláček buchty od Káti (děkujeme), pomeranč. Mlíčko, kakao a čajík...stylově - vánočně.  
Konečně můžu říct, že se letos Ostrava vyšvihla a udělali opravdu nádherné vánoční trhy. Klobouček.
Už jste jedli někdy OKRU? je to vlastně jedlý ibišek. Ve světe je známy taky jako "lady fingers". Mě to připomíná hranaté fazolové lusky. Tepelnou úpravou trošku pouští takový gel a může působit oslizle, ale je to skvělé jídlo. V asijské kuchyni pravidelnou surovinou. Moc chutné, málo kalorická, hodně vlákniny a psali, že patří mezi antioxidanty. Prostě - zdravá zelenina.

Letoší vánoční čas a vlastně celý rok patří k těm, kdy si plním malé sny, ale i ty větší. Jedním z nich byly  tyhle čupr trenky a když jsou ještě pro páry ve stejném provedení. no nekupto! Čekala jsem jako lasička na ty vánoční, loni  jsem to nestihla, byly pryč velmi rychle. A tak jsem ulovila na Mikuláše pro nás oba tyto modré se sobíkama. BOŽÍ! 
No a další dávka kokosu v kalendáři. Skvělá a osvěžující kokosová voda!

Mladý kokos mě opravdu překvapil. Jsou vtipní, vynalézaví, originální  a ke všemu kvalitní výrobky? 

A dneska ráno po treňasu toto přišlo extra vhod. Káva s kokovou vodou? Netušila jsem, jak si to mám představit, ale bylo to osvěžující a nabíjecí. Něco jako...kokosová voda a náplň z kofily? Těžko popsat. Lahoda.

No a toho kokosu už by bylo dneska dost. Jak Vy si užíváte adventu? Nějaké speciální recepty, rituály nebo pití? Znáte Mladý kokos? Nějaké zkušenosti? Přeji krásný středeční den. Mirka


Komentáře

  1. K Vánocům volím hodně kvalitu a celkově kvalitní suroviny, protože si to chci užít. Takže mi e-shop se zrnkovou kávou doveze třeba mojí oblíbenou praženou kávičku, pořídíme si domů kvalitní jídlo, třeba maso, nebo to je prostě jedno co. A celkově si to pak užijeme s kvalitním jídlem a pitím. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky