Cizrnové pečení.

Ano, čtete správně.

Fazolové brownies už všichni známe. To je jasné přece! Cizrnové pečení známe taky, neobjevila jsem žádnou Ameriku, ale co už. 

Inspirovala jsem se na mém oblíbeném blogu Delicious blog Lucie.
Miluju pečení z luštěnin a protože brownies už bylo dost. Pustila jsem se do pečení. A hned na dvě varianty. 

Crambl s ostružinami a borůvkami. 

Suroviny:

  • 200g uvařené cizrny /nebo jedna plechovka/
  • 2 velké lžíce kokosového oleje
  • 100 g ovesných vloček
  • sladidlo dle chuti
  • troška vody
  • skořice (v mém případě - perníkové koření)
  • ovoce (dle vašich chutí a prostředků)


Postup

vše kromě ovoce rozmixujte. Jednoduché, prosté. Pozor - neudělejte si z toho máslo. Možná je lepší nejdříve všechny suché suroviny promixovat a pak přidávat olej a vodu. Musí to být taková posypka na koláč...
No a potom? Do vánoční formy ze silikonu jsem natlačila spodní vrstvu, kterou jsem umačkala, posypala jsem ovocem z mrazáku a poté zasypala zbytkem posypky. Pekla jsem cca 40 minut. Do zlatova. Ráno jsme snídali teplé, ohřála jsem ještě v troubě. Dali jsme si na něj šlehačku z kokosového krému. Jedl to i můj manžel a moc jsme si pošmákli. 



Cizrnové blondies: 

Suroviny

  • 200g uvařené cizrny /nebo jedna plechovka/
  • 1 vajíčko
  • 1 odměrka proteinu (v mém případě cookies)
  • 1 lžička chia semínek
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • sladidlo (stevie)
  • 2 lžíce mletých ořechů (já měla mandle)
Postup

Vše umixovat do hladké hmoty. Musela jsem přidat trochu vody. Naplnila jsem malé formičky a pekla cca 20-25 minut. Měla jsem z toho parádní náhradu oběda :-D 

Tak co? Už jste zkoušeli péct z cizrny? Máte ji rádi? 
Je to moje oblíbená surovina. Jím jí sice sem tam, ale když už, tak se do toho pustím. Miluji ji do salátů nebo na slano pečenou v troubě, jako zobání. 
CO vy? Máte něco oblíbeného? 
Přeji krásný den. 


Komentáře

  1. Také už jsem zkoušela cizrnové blondies a není to špatné :) Ale nejvíc z cizrny mám asi ráda hummus, ten u mě vede. Já saláty nějak moc obecně nemusím :D :D Vlastně jsem dělala ještě cizrnu na paprice a to také nebylo špatné :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky