Proteinová roláda

Znáte to, hlad je prevít, a když je hlad, nemyslí to, a když to nemyslí..je z Vás šelma!
A ono se mi to občas stane. Sem tam prostě v práci nepřemýšlím nad tím, zda jíst nebo ne...a tak přijdu domů a jen otevřu dveře, už šilhám hlady a uvědomím si, že mám vlastně hlad!

Jsem ale v tomhle trošku  umírněná a vím, že vlčí hlad je taky pěkně nepříjemná věc, a tak abych netlaskala páté před deváté, připravím si dopředu něco, co si můžu dopřát ve větším objemu, ale za to kalorií po skromnu. No není to skvělé?!

Upekla jsem si na odpolední svačinu tuto proteinovou roládu.

A jak na to? 

Suroviny: 

4 - 5  bílků
1x vajíčko celé
1x odměrka proteinu
3 lžíce sušených bílků /nebo protein/mouka?/
1 lžíce tvarohu
sladidlo - já použila dvě odměrky sladidla od Frankys Bakery - Marcipán. 
1x lžička PRDOPEČ

Vše, kromě bílků jsem si vyšlehala. Poté jsem přidala sníh z bílků - vznikne krásné nadýchané těsto. 
Rozprostřela jsem na pečící papír a pekla jsem ccca 15 minut v předehřáté troubě na cca 170°C, 


Měla jsem strach, že se těsto přilepí, což se mi párkrát stalo...ale tady to vyšlo na jedničku!

Na náplň jsem si vyšlehala zbytek krabičky tvarohu, cca 200 g + 1x Cottage (150 g). Osladila jsem vanilkovým Flavdrops. 


PO upečení jsem papír s těstem stáhla z plechu, počkala do vychladnutí. Poté jsem natřela tvarohovou náplní a zatočila do rolády. Nechala stažené ve folii v lednici. Měla jsem ji na dva dny na krásné svačiny. 
Prostě byla BOŽÍ!!!

Co rádi svačíte Vy? Raději na sladko? Na slano? Mějte krásný den v novém roce, snad jste vyšli pravou nohou ;) 
M.

Komentáře

  1. Do náplně cottage s tvarohem? To mě nikdy nenapadlo, zajímavé. Super tip, děkuji ti za něj! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec to není špatné. Trošku to potlačí přirozenou kyselost tvarohu a zjemní ho. Cottage je přece jen takový smetanovější. Použila jsem ten od firmy BLANÍK a bylo to eňo ňuňo :-)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky