Jídelní okénko IX.

Bože, kdy už bude teplo? Tohle je jaro přátelé? Asi ano...já vím...ale béééé, je mi takové chladno, už pottřebuji sluníčko. V Ostravě tedy stále nic, u vás jo?

Nechala jsem se navnadit počasím v minulém týdnu a teď taková facka. A jsme zase zpátky v kose jako kráva. Mínusové teploty, sníh, mráz, škrábání oken a chuť na všechno teplé - jídlo, oblečení, pití, deky, boty a bůh ví co ještě.
Dneska jsem si nakrájela do práce salátovou okurku...bože. Studí to i zevnitř. Proč dělám takové věci? Není nad horkou kaši se skořicí, která Vám v břiše hřeje ještě hodinu...

Tak koukneme na to, co jsem si baštila celý týden.
Víkendová snídaně...po ranním bazénu. není to blaho? Cuketové lívance z vloček, jogurtový přeliv, zasypáno skořicí.

Slast - květáková pizza s tofu, cibulí a rajčatovým protlakem. Kam se hrabe ta klasická (dobře - kecám...na italskou pizzu nic nemá...ruku na srdce), ale tohle byl hodně povedený recept. Věřte mi, že mě to stálo několik nepovedených pizza pokusů, než jsem přišla na ten správný. Základ? Pořádně vymačkat uvařený/spařený květák. Nastrouhaný mozzarela do těsta, vajíčko - upéct super korpus, dokořeňte dle sebe no a na topping na pizzu?To je každého volba, chuť a stav zásob.
Božský oběd po práci. Tuňák, zelenina a těstoviny. teplý salát? Bychom to asi nazvat mohli. A bylo to víc než dobré.
Miluju rýži se zeleninou. Vždy dusím pod pokličkou společně. Rýže je krásně kyprá a vláčná a zelenina dochutí. výborná příloha a voilá - plný talíř živin, krásné barvy, chuť TOP. Spokojený žaludek.

Slané muffiny na snídani, k tomu nakrájená zelenina - alias snídaně do práce.
Svačina - quest bar a k tomu jablíčko.


Ano, vypadá to nehezky, proč jsem to tedy fotila? chtěla jsem Vám ukázat, že i to nejjednodušší jídlo může chutnat božsky. Toto jsou prosím pěkně vločky + protein+voda.Všechno je to o postupu. Vločky zaliju horkou vodou a nechám nacucat. Potom, až když jsou vločky krémové, nasypu a vmíchám krásně protein do kašičkové podoby, přileju ještě vodu a vložím do mikrovlnky. Udělá to krásnou krémovou a nadýchanou kaši.Prostě zákusek hadra!

A další příprava do práce.
Snídaně: Vločky a protein.
Svačina: šunka, rajčata a knackebrot.


MŇAM VEČEŘE: celerové hranolky, pečené batáty a pečené tofu.
Super Easy, super taste!

Co Vy si dáváte, když je takové počasí? Láká Vás to na teplé papání a nebo je Vám to totálně jedno a cpete do sebe zmrzlinu a no stress? Mimo jiné, můj kolega to tak má. Míša nanuk EVER! Nechápu...

Mějte krásný den, neumrzněte a brzy páčko.

Vaše M.

Komentáře

  1. No to je teda pre mňa teraz vidieť jedlo ked som hladná ako pes. No idem si hned niečo urobiť lebo všetko čo pozerám tak samé jedlá a recepty :) Mňam!

    Klaudia Duranova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky vždycky trpím, když se koukám na dobroty ostatních. Nevím, že to vždy dělám hladová :-)
      Děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Teď jsem přilezla z venku. Vycházela jsem ve 3 a šla si na dámu - pod bundou jen lehký světřík, bez čepice. Když jsem se po 18 vracela, myslela jsem, že mi ty uši snad upadnou!!! Bože, radši jsem se měla pořádně zabalit :D Už jsem pomalu začínala mít chuť na lívance a palačinky, ale ještě zůstanu u těch svých kašiček! Na pizzu už mám chuť dlouho a ta tvoje vypadá božsky! ♥ Ale ještě více se mi sbíhají sliny na tu tvojí rýži se zeleninou - jak jednoduché, ale vypadá to fakt skvěle! :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo úplně rozumím. Navnadilo mě počasí a já si taktéž na dámičku vyšla v teniskách, pohoda jazz. Večer jsem myslela, že se domů budu muset doplazit! Děs toto!
      Pizza z květáku fakt překvapila a když to doladíš, je to lahoda.
      Já myslím, že opravdu jíme i očima a zelenina s rýží hraje barvami...tak třeba proto tě to láka :)

      Měj krásný páteční den a děkuji za komentář.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky