Narozeninové Velikonoce a krásné dary

Já i manžel jsme oba Velikonoční děti. To tvrdím pořád a je to prostě tak. On je koneč března a já brzký začátek dubna, takže většinou to vyjde tak, že o velikonočním víkendu se slaví naše narození. Je to fajn, prodloužený víkend, jarní pohoda a nálada (pokud zrovna na Velikonoce nenapadne 50 cm sněhu, což už se párkrát stalo!). 
Letos to ale vyšlo na jedničku a to třikrát podtrženou. Venku bylo krásně, sice ráno poprchávalo ale odpoledne vylezl Oskar a svítil nám k oslavě,  jedna radost. 

A když ještě celá rodina, přátelé, kolegové a sousedi ví, že bonboniéra a sladkosti nejsou pro Vás a znají Vás lépe, než Vy sami sebe...je to paráda a máte radost z každého zrníčka, kapičky, tkaničky...

Koukněte na tu radost.
Moje rodina ví, co miluji, olej a balsamico od Franze Josefa - nejlepší na světě!
Hořká čokoládka...a oříšky. Nejsou to zlatíčka?


Tyhle kaše miluji, a moje láska to ví...
Shape mash od Prom IN - kokosová s čokoládou a jablíčková.
Na snídani jsou susper, obzvlášť do práce, kdy nestíhám...Jen zaliji vodou a je to!

I e-shop ví, že miluji PB a questky...krásný dáreček a na cestování se bude hodit!

Manžel věděl, že jsem vyškrábala kyblík s kešu máslem od MYPROTEIN, a tak mi pořídil mandlového bratříčka.
toto je Crunchy, tedy s křupavými kousky mandlí a bože!!!! TO JE SLAST!

A ano..manžel ví. Věděl, že už mám 8 let stejné NIKE boty na cvičení a že už jsou více než...dodělané.
Tenhle krásný dárek na mě čekal na mé narozeniny a jsem z toho mimo.
Jsou nádherné, jsou super pohodlné a trénink v nich je sen!

Výborný...moje maminka mi pořídila taštičku plnou bílkovin a dokonce alternativa k MILKO řeckému jogurtu - 0% tuku.
JUCHUUUU!!!
No dobře, ale abych nebyla pořád jen ultra mega healthy delfi...na zakončení našich oslav jsme si dali s manželem na půl tohohle mazlíka. Zmrzlina Ben and Jerrys je moje slabina...a párkárt do roka si ji dáme. Měli jsme na Vánoce jako dezert..a teď. Další padne asi až zase na Vánoce...ale, kdo ví? :-)

Lidičky a co Vy? Slavíte narozeniny ve velkém? O dárky si říkáte, nebo se necháváte překvapit? 

A jaké bylo Vaše největší narozeninové překvapení? Vzpomenete si?

Mějte krásný jarní den, 

Vaše M.


Komentáře

  1. Já narozeniny moc neslavím :) Dort si poslední roky peču sama, z dárků dostanu většinou peníze a něco si koupím na sebe nebo dobrého :) Ale dostat dárky jako ty, tak bych si nestěžovala :D Ty boty musely udělat velikou radost, tomu věřím! :) Na největší narozeninové překvapení... To je záludná otázka. Jediný, co si vzpomínám, tak jsem jeden rok chtěla kolečkáče, tak jsem řekla mamce, jestli by mi je nekoupili k narozeninám a ona mi řekla, že se o tom také bavili, že by mi je koupili, tak to byla dobrá náhoda :D :)

    Krásný jarní den i Tobě a ještě jednou krásný svátek!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máte ráda dárky, které se dají jíst nebo využít v kuchyni? Já to teda zbožňuju. Olivové oleje, octy, kvalitní sůl nebo pepř. Případně třeba vakuovačku, kterou jsem dostala k Vánocům. A pak teda ještě móda, to je moje další láska. Třeba teď jsem dostala měšec na drobné mince. Trochu netypický dárek, ale divili byste se, jak je to praktické. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky